Serwecz

avatar

Jeżdżę turystycznie, z lekkim zacięciem sportowym. Najchętniej w górach, zdobywam Bigi.

Mam przejechane 83920.25 kilometrów w tym 2951.30 w terenie. Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl 2019:
2011:
2010:
2009:

Wykres roczny blog rowerowy serwecz.bikestats.pl

Podjazdy:813 m

Beskid Śląski dzień 3

Niedziela, 7 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 0

Z Węgierskiej Górki zbieram się i ruszam asfaltem do Rajczy, tam robię drugie zakupy i przez Ujsoły jadę doliną Danielki. Na końcu przesiadam się na niebieski szlak. Spokojnie podprowadzam, niestety na górze zauważam brak okularów. Schodzę na dół i podchodzę ponownie – nie mogę znaleźć. W tym momencie siada mi psychika, zmęczenie dwóch poprzednich dni dokłada swoje i postanawiam zejść z rowerem na dół szukając ich po raz trzeci. Oczywiście nie ma, zjeżdżam aż do Ujsołów. Decyduję się pojechać do Bielska, kupić jakieś i pojechać kawałek MSB. Równo z pociągiem wpadam na stację w Rajczy. W Bielsku zaliczam najpierw Intersport, później jadę ponad 10 km do Decathlonu, który okazuje się być przy drodze ekspresowej, chyba należy jechać do niego z innej strony. Zrobiło się późno, decyduję się wrócić do Łodzi, mam już trochę dość.
Do Katowic pociąg bardzo przyjemny, w przedziale stoi chyba z dziesięć rowerów, pogawędka gdzie, kto był. W Katowicach ledwo wychodzę na właściwy peron. Tłok, pociąg oczywiście nie ma przedziału rowerowego. Swój wrzucam do toalety, na to idą jeszcze dwa kolejne, w przedsionku stoi tandem. W ten sposób jedziemy, tłok się zwiększa, na szczęście do naszej trójki nikt się w przedsionku nie dosiada, ludzie tylko narzekają na zablokowaną toaletę. W Łodzi wysiadam na drugą stronę niż peron, tak było szybciej i dopiero po odjeździe pociągu idę na stację. W sumie zamiast o pierwszej, dojecał o drugiej piętnaście – w Katowicach stracił ponad pół godziny, bo ludzie nie mogli się pomieścić.