Serwecz

avatar

Jeżdżę turystycznie, z lekkim zacięciem sportowym. Najchętniej w górach, zdobywam Bigi.

Mam przejechane 83920.25 kilometrów w tym 2951.30 w terenie. Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl 2019:
2011:
2010:
2009:

Wykres roczny blog rowerowy serwecz.bikestats.pl

Rower:.Ghost

Poprawiam swój rekord, czyli pierwsza dwusetka.

Sobota, 18 lipca 2009 · dodano: 18.07.2009 | Komentarze 2

Głównym celem wycieczki było zrobienie 200km. Dodatkowo wymyśliłem sobie wyjazd do Spały. Nie chciałem jechać sam, zaproponowałem jazdę M, ale nie mógł. Trudno.
Wieczorem nasmarowałem łańcuch, rano wstałem, zjadłem i koło 9 wyjechałem.
Do Nowosolnej nie chciałem jechać Brzezińską, ale się zaplątałem i skończyło się na właśnie takim wariancie. Później przez Eufeminów (fajna nazwa!), Różycę, Łaznów, Ujazd (świetny park, pałac w kiepskim stanie, ale cały zespół jest wyraźnie odnawiany i w miarę możliwości zadbany), Tomaszów do Spały.
Tam się wykąpałem, odpocząłem i przez Jeleń dojechałem do Smardzewic nad zalew. Co ciekawe w okolicach Jelenia droga jest nagle zamkniętam bramą, a za nią Agencja Rezerw Materiałowych. Ale jest zrobiony objazd.
Pojechałem na molo, zobaczyłem ośrodek, gdzie byłem kiedyś na zielonej szkole i tak pękła pierwsza setka. Zjadłem obiad i pojechałem na Młoszów i Wolbórz (zaraz na początku wjechałem przez pomyłkę do Tomaszowa). Później Lubiatów, Kiełczówka, Biskupia Wola, Czarnocin i Tuszyn. Aż do Rzgowa pojechałem niestety "jedynką" - ogólnie nic miłego, nie polecam.
Tu było już chyba 160 km. Zostałem właściwie bez pieniędzy, kończyła mi się woda, a wciąż było bardzo gorąco. Chciałem wracać przez Kurowice i Justynów, ale wylądowałem w Starowej Górze.
Później jakoś w Wiskitnie (tam kupiłem wodę!) i przejechałem przez miasto. Było już ze mną bardzo źle. Niska prędkość, zmęczenie i głód. To był mój największy błąd. Od obiadu nic nie zjadłem, a zrobiłem wtedy już 80 kolejnych kilometrów.
Chociaż miałem już naprawdę dosyć, to zajechałem na chwilę do domu, wziąłem pieniądze, zajechałem na stację benzynową i kupiłem "zestaw energetyczny" - czekoladę, prince-polo i corny. Zjadłem to od razu i pojechałem na "łagiewnicką pętlę", żeby dokręcić tych 16 brakujących kilometrów.
Wróciłem do domu, a po chwili zaczęła się burza.
Ale się udało!!!
Z uwag technicznych, to po pierwsze było bardzo gorąco, a po drugie te kilometry "w terenie" to szutry lepsze i gorsze, nie żaden las itd ;] Po prostu drogi nie wyasfaltowane.