Serwecz

avatar

Jeżdżę turystycznie, z lekkim zacięciem sportowym. Najchętniej w górach, zdobywam Bigi.

Mam przejechane 83920.25 kilometrów w tym 2951.30 w terenie. Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl 2019:
2011:
2010:
2009:

Wykres roczny blog rowerowy serwecz.bikestats.pl

h km/h:
Podjazdy:2243 m
Rower:.Ghost

Włochy - dzień 7

Sobota, 19 sierpnia 2017 · dodano: 04.09.2017 | Komentarze 2

Selva di Cadore - Caprile - Passo Fedaia (Big - 2057 mnpm) - Canazei - Passo di Sella (Big - 2244 mnpm) - Passo Gardena - Corvara.
Rano padało, ale później się rozpogodziło. Fedaia weszła dość sprawnie, podjazd na Sellę był długi, piękny i męczacy. No i jak ruszyłem na zjazd to zaczęło padać. Ściana deszczu z gradem wielkości grochu. Bolało, było zimno i źle. Wjechałem na Gardenę we wciąż nawracającym deszczu z gradem, wpadłem do sklepu w Corvarze i byłem gotów zapłacić każde pieniądze za gorący prysznic.
Każde pieniądze zamieniły się w najdroższy na tym wyjeździe camping (19,5 Euro) i była to bardzo dobra decyzja - ulewa wracała jeszcze dwa razy, całe szczęście miałem już zakupy zrobione, musiałem więc tylko poczekać z gotowaniem.
W ulewie poddało się VDO, woda przelewała się pod szybką. Choć zaczął działać następnego dnia, to suszył się już prawie do końca wyjazdu.