Serwecz

avatar

Jeżdżę turystycznie, z lekkim zacięciem sportowym. Najchętniej w górach, zdobywam Bigi.

Mam przejechane 83920.25 kilometrów w tym 2951.30 w terenie. Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl 2019:
button stats bikestats.pl
2018:
button stats bikestats.pl
2017:
button stats bikestats.pl
2016:
button stats bikestats.pl
2015:
button stats bikestats.pl
2014:
button stats bikestats.pl
2013:
button stats bikestats.pl
2012:
button stats bikestats.pl
2011:
button stats bikestats.pl
2010:
button stats bikestats.pl
2009:
button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy serwecz.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Lipiec, 2011

Dystans całkowity:785.68 km (w terenie 78.09 km; 9.94%)
Czas w ruchu:38:39
Średnia prędkość:17.84 km/h
Maksymalna prędkość:64.50 km/h
Suma podjazdów:9334 m
Liczba aktywności:14
Średnio na aktywność:56.12 km i 3h 30m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
145.78 km 0.00 km teren
07:13 h 20.20 km/h:
Maks. pr.:63.50 km/h
Temperatura:
Podjazdy:1755 m
Rower:.Ghost

Norwegia III

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 26.11.2011 | Komentarze 1

Horda - Brastol - Dyrskar - Skare - Odda - Tyssedal - Kinsarvik
Po 17 km bez wielkich przewyższeń zaliczamy solidny podjazd do Hordy, tam zostawiamy sakwy i startujemy na Dyrskar. Kawałek zjazdu, rozbiórka i jazda. Bardzo przyjemna, malownicza dolina, miejscami 8-9%. Jedziemy starą drogą, 3 razy omijamy tunele nowej drogi, zyskując w zamian fantastyczne widoki. W końcu wypłaszczenie i odbicie na przełęcz, zamiast 5 km tunelu, który tym razem nas nie interesuje, poneiważ przechodzi pod nią. Na przełęczy zaczyna dla odmiany padać, zjazd w deszczu, w sumie wypad to 42 km, nie tak mało.
Dalej już z sakwami solidny 7-9% podjazd, także w tunelach z zakazami. Na szczęście ostatni tunel (aż 4,5km), częściowo był już w dół, bo podjazd nie należy do przyjemności. Przy zjeździe zaliczamy jeszcze ze dwa i końcówkę dnia jedziemy wzduż fiordu, rozglądając się za noclegiem. Ostatecznie nabieramy wodę i nocujemy w zatoczce pomiedzy szosą, a fiordem. Przynajmniej wiało i nie było meszek.
Kategoria >100, >.50, Wyprawa, Z sakwami


Dane wyjazdu:
121.34 km 2.30 km teren
06:23 h 19.01 km/h:
Maks. pr.:64.50 km/h
Temperatura:
Podjazdy:1889 m
Rower:.Ghost

Norwegia II

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 26.11.2011 | Komentarze 0

Ardal - Nesvik (darmowy prom) - Sand - Nesflateh.
Rano ładna pogoda, ale wciąż meszki. Przyjemny zjazd do Ardal, później pierwszy poważny podjazd wyjazdu - z poziomu morza na 300m, mijamy po drodze biwakujących sakwiarzy, choć godzina wcale wczesna nie jest. Prom przypływa szybko i jedziemy do Sand bez wielkich atrakcji, w czasie zakupów dzwonię do aarda i wyjaśniam sprawę problemów z kuchenką benzynową. Na dobre zaczęło padać, jedziemy dalej. Postój obiadowy robimy w nieczynnym wodnym tartaku. W dalszym odcinku wjeżdżamy na ciekawą drogę idącą głęboką, zalesioną doliną, trochę tuneli, jeden objeżdżamy starą drogą nad robiącym wrażenie przełomem rzeki.
Nocleg w bardzo spektakularnym miejscu, oddzieleni od wodospadu drogą i rzeką, huk nawet nie był bardzo dokuczliwy, a infrastruktura (woda, toaleta) zachęciły nas do zostania.
Kategoria >100, >.50, Wyprawa, Z sakwami


Dane wyjazdu:
42.90 km 0.50 km teren
02:11 h 19.65 km/h:
Maks. pr.:38.00 km/h
Temperatura:
Podjazdy:371 m
Rower:.Ghost

Norwegia I

Piątek, 8 lipca 2011 · dodano: 26.11.2011 | Komentarze 0

Stavanger - Tau - droga nr 13.
Norwegia wita nas fantastycznymi widokami z samolotu. Rowery składamy sprawnie, wyjeżdżamy na lekki deszcz. Po drobnym problemach z wyjazdem z lotniska jedziemy do Stavanger, robimy pierwsze zakupy i ładujemy się na prom. Ciągle jest mokro, ale po krótkim postoju jedziemy dalej. Przez kilka kilometrów jedziemy wzdłuż wąską drogą poprowadzoną zboczem, więc nie ma gdzie się rozbić, na co decydujemy się w najbliższym lasku. Błąd! Koszmarne meszki, których pogryzienia schodziły mi jeszcze kilka dni.
Kategoria Wyprawa, Z sakwami


Dane wyjazdu:
21.09 km 0.00 km teren
01:00 h 21.09 km/h:
Maks. pr.:38.00 km/h
Temperatura:
Podjazdy: 67 m
Rower:.Ghost

Miasto

Piątek, 1 lipca 2011 · dodano: 07.07.2011 | Komentarze 0

Zmiana napędu i opon w Ghoście przy stanie:
14.520 km
Maraton Supreme - stan 11.788km
Zdjęcie łańcucha drugiego przy stanie 3229.54km
Pierwszy ma stan: 3906km
Kaseta zdjęta: 7135.62km
Założony nowy napęd.
Drugi łańcuch spięty z kasetą, pierwszy luzem.
Rower na przegląd przy stanie 14460.12 km
Kategoria .Miasto